Menu
Naše projekty
Spoločnosť YIT Corporation (YIT Rakenmus Oy), IČO 1565583-5 a ďalšie spoločnosti skupiny YIT
Kontaktné informácie riaditeľstva:
P.O. Box 36, Panuntie 11
00621 Helsinki
Tel. +358 020 433 111
Spoločnosť YIT Corporation je zodpovedná za spracovanie osobných údajov na úrovni skupiny na účely a na právnom základe definovanom v tejto politike, napr. marketing a predaj, finančné a iné administratívne a obchodné riadenie, riadenie vzťahov so zákazníkmi a analýza a vývoj produktov, služieb, vzťahov a obchodných aktivít so zákazníkmi.
Za spracovanie osobných údajov na vlastné účely na právnom základe definovanom v tejto politike ako je napr. plnenie zmluvy alebo riadenie zákazníckych vzťahov s dotknutou osobou sú zodpovedné jednotlivé spoločnosti skupiny YIT. Príslušné spoločnosti môžu na takéto účely spracovávať aj osobné údaje, ktoré na rovnaké účely zhromaždili iné spoločnosti v skupine.
Môžete nám kedykoľvek poslať e-mailovú správu na adresu privacy@yit.fi.
Okrem toho sa môžete obrátiť na naše miestne servisné miesta v krajinách, v ktorých spoločnosť YIT vykonáva svoje činnosti:
YIT Slovakia a.s.
Svätoplukova II. 18892/2A
Bratislava - mestská časť Ružinov 821 08 Slovensko
Telefónne číslo: +421903484488
E-mailová adresa: dpo@yit.sk
Právne základy na spracovávanie osobných údajov o zákazníkoch, ktorí sú fyzickými osobami (ďalej len dotknuté osoby) sú:
Osobné údaje sa spracovávajú na nasledujúce účely:
Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje perspektívnych, súčasných a minulých zákazníkov. Na vyššie uvedené účely sa spracovávajú nasledujúce kategórie osobných údajov:
Rodné čísla sa spracovávajú iba na účely povolené zákonom v prípade, keď je dôležité identifikovať dotknutú osobu napríklad pri predaji alebo prenájme bytu, schválení úveru alebo vymáhaní dlhu.
Na účely priameho marketingu sa spracovávajú iba základné a marketingové údaje definované vyššie.
Osobné údaje sa zhromažďujú priamo od dotknutej osoby, keď dotknutá osoba registruje resp. keď využíva danú službu, odosiela žiadosť o kontakt alebo informácie resp. vypĺňa formulár, nakupuje resp. objednáva, uzatvára zmluvy, zúčastňuje sa akcií alebo iným spôsobom komunikuje s Prevádzkovateľom buď osobne, telefonicky alebo digitálne. Osobné údaje sa môžu aktualizovať aj na základe informácií získaných od orgánov verejnej správy napr. register obyvateľov a iných dôveryhodných verejných zdrojov a registrov.
Prevádzkovateľ môže poskytnúť osobné údaje ďalším spoločnostiam, ktorých produkty a služby sú predmetom jeho marketingových činností a predaja dátovým subjektom ako napr. vlastníkom rezidenčných priestorov a poskytovateľom služieb v domácnosti.
Údaje sa nesmú poskytnúť ďalším externým stranám s výnimkou prípadov, keď je to nevyhnutné na splnenie právnych a zmluvných povinností Prevádzkovateľa.
Prevádzkovateľ môže k funkciám ako sú IT služby, marketing, komunikačné služby a pod. zmluvne zaviazať dodávateľov, predajcov a ďalších subdodávateľov tretích strán. V takomto prípade môže Prevádzkovateľ preniesť údaje na týchto subdodávateľov v rozsahu nevyhnutnom na poskytovanie ich služieb. Títo subdodávatelia spracujú osobné údaje v mene Prevádzkovateľa, pričom musia dodržať jeho pokyny a túto politiku ochrany osobných údajov. Prevádzkovateľ prostredníctvom zmluvných opatrení zabezpečí spracovanie osobných údajov v súlade s predpismi.
Osobné údaje sa nebudú bežne prenášať mimo územia Európskej únie alebo Európskeho hospodárskeho priestoru. Ak je však prenos údajov mimo územia EU alebo EHP nevyhnutný, Prevádzkovateľ zabezpečí, že krajina, do ktorej sa budú údaje prenášať, je zo strany Európskej komisie schválená ako krajina s dostatočnou úrovňou ochrany súkromia alebo že ochrana súkromia je zabezpečená pomocou štandardných zmluvných podmienok schválených Európskou komisiou.
Prístup k osobným údajom budú mať povolený iba osoby, ktoré musia údaje spracovávať v rámci svojej pracovnej náplne resp. iných povinností. Digitálne údaje sú chránené firewallmi, heslami a ďalšími technickými prostriedkami. Všetky údaje sa skladujú v uzamknutých priestoroch zabezpečených pomocou riadenia fyzického prístupu.
Po ukončení vzťahu so zákazníkom sa osobné údaje budú uchovávať do splnenia zmluvných a zákonných práv a povinností a do uplynutia lehôt na uchovávanie takýchto údajov a na splnenie záväzkov, ktoré vychádzajú napríklad zo Zákona o bytových transakciách, Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o účtovníctve.
Po ukončení vzťahu so zákazníkom môže Prevádzkovateľ uchovávať anonymizované údaje ako aj vyššie popísané základné údaje (s výnimkou rodného čísla) a marketingové údaje o dátovom subjekte na účely priameho marketingu.
Dotknuté osoby majú právo vedieť, aký druh osobných údajov Prevádzkovateľ zhromažďuje a spracováva. Na základe žiadosti dotknutej osoby vykonáme opravu, odstránenie resp. doplnenie akýchkoľvek nesprávnych, nepotrebných, neúplných resp. neaktuálnych osobných údajov.
dotknuté osoby majú právo zakázať používanie údajov na priamu reklamu, telemarketing a na ďalšie druhy priameho marketingu ako aj na účely dotazníkov a marketingového prieskumu.
Dátové subjekty môžu tiež odvolať už udelený súhlas a namietať resp. obmedziť spracovávanie svojich údajov v prípadoch určených zákonom a majú právo sťažovať sa u dozorného orgánu.
Príslušné žiadosti sa môžu predkladať kontaktným osobám uvedeným v časti 2 vyššie. Môže sa stať, že Prevádzkovateľ si bude musieť vyžiadať doplnkové informácie na potvrdenie totožnosti dotknutej osoby, ktorá uplatňuje svoje právo.